Ogłoszenie numer: 327869, z dnia 2013-11-04
Connect Finance Sp. z o.o.
Jest firmą działającą na rynku szeroko rozumianego consultingu biznesowego oraz usług finansowych.
Firma świadczy usługi doradcze dla firm i przedsiębiorców oraz prowadzi działalność inwestycyjną.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS/09/2013
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną, biurem rachunkowym oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem biura oraz Zarządu spółki. Będzie uczestniczyła także w prowadzeniu i archiwizowaniu dokumentacji spółki oraz asystowała w prowadzeniu projektów inwestycyjnych i pracach związanych ze sprawozdawczością (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu).
Wymagania
- W zakresie wykształcenia: wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub prawniczym (ew. ostatni rok studiów)
- W zakresie wiedzy i doświadczenia: mile widziane doświadczenie w zakresie analiz finansowych i raportowaniu - wymagana jest bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie aplikacji Word, Excel);
- W zakresie znajomości języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- W zakresie umiejętności i cech osobowych: szukamy osób, które posiadają wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, które potrafią planować i ustalać priorytety; bardzo ważnym kryterium będzie umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz umiejętność komunikowania się z zespołem i klientami firmy; idealny/a kandydat/ka to osoba skrupulatna, sumienna, systematyczna i otwarta na problemy.
Oferujemy
- Ciekawą pracę umożliwiającą dalszy osobisty rozwój;
- Udział w szkoleniach;
- Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do zaangażowania i umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.