Międzynarodowa firma, która zajmuje się rynkiem internetowym, zaprasza do składania zgłoszeń na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- Sprawdzanie i tworzenie tekstów prezentacji korporacyjnych reklamodawców
- Ocenianie powodzenia wyświetlania w wyszukiwarkach
- Przygotowanie materiałów na spotkania biznesowe
- Rozwiązywanie problemów od dyrektorów regionalnych i klientów w języku czeskim i polskim (e-mail, telefon)
- Komunikowanie z centralą w języku czeskim
- Współpraca w zakresie planowania, przygotowania i realizacji akcji marketingowych
- Wsparcie działu sprzedaży (podróże służbowe, wystawy, itd.)
- Przyjmowanie i rejestracja korespondencji
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office – Word, Excel, Outlook, Internet
- Znajomość języków: polski, czeski – biegle
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie, dokładność, sumienność, chęć rozwoju, samodzielność w działaniu
- Rozpoczęcie pracy jest możliwe natychmiast, najlepiej 01 czerwca 2013
- Mile widziane osoby gotowe do założenia własnej działalności gospodarczej
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o międzynarodowym zasięgu w centrum Wrocławia
- Praca na czas nieokreślony
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Odpowiedzialna praca
- Przyjazna atmosfera pracy