Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS
Jest to praca od zaraz z możliwością długoterminowej współpracy w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administarcyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych);
- sporządzanie notatek ze spotkań;
- obsługa gości (w tym gości zagranicznych);
- obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim);
- obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.);
- inne zadania zlecone.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
- biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office);
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny);
- zdolności organizacyjne;
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
- komunikatywność i kreatywność;
- dobra prezencja;
- prawo jazdy kat B
Oferujemy:
- wynagrodzenie: 19zł brutto za każdą przepracowaną godzinę (możliwość negocjacji stawki po okresie próbnym) i pracę w znanej międzynarodowej firmie;
- umowa o pracę.