• Realizacja prac asystenckich związanych z organizacją i obsługą sekretariatu w tym przygotowywanie spotkań, pism, prowadzenie korespondencji, planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych;
• Zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno-biurowej w tym kserowanie dokumentów, segregacja dokumentów przepisywanie pism;
• Organizowanie i obsługa spotkań, tłumaczenie pisemne i ustne, zarządzanie kalendarzem przełożonego, organizacja, obsługa i rozliczanie spotkań poza firmą w tym delegacje ;
• Wykonywanie prostych czynności administracyjnych i informacyjnych dla struktury podległej przełożonemu, włączając przygotowanie zestawień, dokumentów i prostych prezentacji.
• Wykształcenie wyższe;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Znajomość języka angielskiego i francuskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie korespondencji oraz komunikacji;
• Profesjonalna obsługa komputera MS Office;
• Bardzo dobra organizacja pracy;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
• Obsługa urządzeń biurowych;
• Dyspozycyjność, lojalność, punktualność.
• Zdobycia bardzo ciekawego oraz interesującego doświadczenia;
• Komfortowe otoczenie pracy;
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.