„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta- mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Aktualnie dla naszego klienta - lidera branży telekomunikacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- wykonywanie prac administracyjnych
- zarządzanie kalendarzem przełożonego
- współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych,
- zaopatrywanie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania, zarządzanie zakupami biurowymi,
- administracyjne wsparcie pracy przełożonego
Wymagania:
- doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych,
- dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z anglojęzyczną dokumentacją, współpracownikami z Orange France),
- bardzo dobra organizacja czasu, skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań
- komunikatywność i otwartość
- dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę wśród profesjonalistów
- możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems