Ogłoszenie numer: 1849076, z dnia 2017-11-30
Słoneczne Wzgórza Sp. z o.o.
Firma Słoneczne Wzgórza Spółka z o.o. prowadzi działalność deweloperską i inwestycyjną w Trójmieście od 2007 roku. Spółka kompleksowo realizuje projekty mieszkaniowe, rozpoczynając od etapu pozyskiwania gruntów, poprzez projektowanie we współpracy z uznanymi pracowniami architektonicznymi, uzyskanie pozwoleń na budowę, kończąc na przekazaniu Klientom gotowych lokali. Gwarantuje najwyższą jakość i dotrzymanie terminów realizacji.
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura,
- organizacja pracy sekretariatu,
- wspomaganie działu sprzedaży,
- nadzór nad dokumentami firmy, opracowywanie treści pism,
- organizacja i obsługa spotkań,
- zarządzanie obiegiem dokumentów w ramach Spółki, oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- współpraca z firmami kurierskimi,
- dbanie o wizerunek firmy oraz dobrą atmosferę biura,
- realizowanie innych zadań, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy, m.in. zamówienia biurowe.
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, lub średnie,
- praktyczna znajomość programów komputerowych MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- kreatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów,
- entuzjazm, odpowiedzialność i skrupulatność.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością uzyskania premii,
- pracę w zespole profesjonalistów,
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie osób z większym doświadczeniem,
- niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.