młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...
W Europie jesteśmy niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w branży elektroniki użytkowej. W naszych marketach w 15 krajach zatrudniamy ponad 30 000 pracowników i osiągany przez nas obrót sprzedaży netto liczy się w miliardach euro.
Od ponad dziecięciu lat odnosimy sukcesy także na rynku polskim. Do naszego nowo otwieranego sklepu w GDYNI poszukujemy zdolnych i zaangażowanych osób na stanowisko:
Asystentka Dyrektora/ Pracownik Biura
Oferujemy:
interesującą pracę w dynamicznym zespole
możliwości rozwoju w prężnym międzynarodowym przedsiębiorstwie
atrakcyjne wynagrodzeniie
intensywne szkolenia
opiekę medyczną
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
ogólna znajomość przepisów prawa pracy
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel Power Point),
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego; Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy; Organizacja wydarzeń firmowych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego;...