Ogłoszenie numer: 2323988, z dnia 2019-03-07
ELECTREN S.A. – jest wiodącym wykonawcą sieci trakcyjnej i układów zasilania sieci trakcyjnej
w wielu krajach na całym świecie. Działamy m.in. w Hiszpanii, Anglii, Francji, Maroko, Kanadzie
a także w Polsce. Aktualnie poszukujemy do naszego oddziału w Polsce osób na stanowisko:
Asystentka Dyrektora oddziału
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych, polski-hiszpański i hiszpański-polski;
- Wykonywanie prac administracyjnych;
- Administracyjne i logistyczne wsparcie przełożonego w codziennych obowiązkach;
- Sporządzanie/weryfikacja dokumentów: pism, raportów, zleceń, umów;
- Administrowanie wewnętrzną flotą samochodową firmy;
- Kontakt z klientami, wykonawcami, urzędami;
- Organizacja podróży służbowych;
- Samodzielne rozwiązywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych;
- Komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie oraz umiejętność planowania i organizacji własnej pracy;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Języki:
- Hiszpański – zaawansowany, angielski – średniozaawansowany (mile widziany- niekonieczny)
Doświadczenie zawodowe:
- Mile widziany - 1 rok doświadczenia w pracy w administracji biurowej lub w tłumaczeniach.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
- Szkolenia na koszt firmy,
- Codzienny kontakt z językiem hiszpańskim
- Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku,
- Bogaty pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.