Ogłoszenie numer: 77445, z dnia 2009-10-07
LeasingTeam Sp. z o.o.
Grupa LeasingTeam działa na rynku polskim od 2004 r., oferując szereg usług z zakresu Human Resources. Swoimi działaniami wspieramy naszych Klientów w zakresie outsourcingu pracowniczego, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, a także outsourcingu kadrowo – płacowego. Wysoka jakość usług świadczonych przez Grupę LeasingTeam została w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym dla naszych Klientów i przyjazną Agencją Zatrudnienia dla naszych Pracowników.
Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży telekomunikacyjnej, wyspecjalizowanej w świadczeniu usług na rynku telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, Internetu oraz transmisji danych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Dyrektora Departamentu Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ADDZ/09/09
Opis stanowiska
- Wsparcie Dyrektora i Działu w realizacji codziennych zadań - Samodzielne opracowywanie analiz i raportów zgodnie z określonymi założeniami - Przygotowywanie prezentacji w języku angielskim - Realizowanie zadań asystenckich związanych z organizacją i obsługą biura - Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencjiWymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Wykształcenie wyższe, mile widziani studenci trybu niestacjonarnego - Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office (bardzo dobry Excel i Power Point) - Dobra organizacja pracy, dokładność, a także zaangażowanie i systematyczność - Umiejętność analitycznego oraz logicznego myśleniaOferujemy
- Stałą pracę w miłej i przyjaznej atmosferze, w firmie o ugruntowanej pozycji - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową - Wynagrodzenie godzinowe w wysokości 16 brutto/h - Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowegoProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.