• Obsługa sekretariatu biura,
• Prowadzenie kalendarza spotkań,
• Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
• Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkiem Zarządu a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie,
• Przygotowywanie materiałów na spotkania oraz opracowywanie raportów po spotkaniach,
• Przygotowywanie w języku polskim i angielskim: korespondencji, prezentacji, raportów, zestawień, notatek ze spotkań,
• Wykonywanie tłumaczeń dokumentów z języka angielskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski.
• Wykształcenie wyższe lub studentka studiów niestacjonarnych,
• Min. pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Atutem będzie doświadczenie w firmie produkcyjnej, w firmie z kapitałem niemieckim lub w spółce giełdowej,
• Biegła znajomość języka angielskiego,
• Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
• Prawo jazdy kat. B,
• Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
• Optymistyczne usposobienie, otwartość i umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji ze współpracownikami i dostawcami.
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na czas próbny, następnie oferujemy umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie: od 3000 zł netto,
• Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży,
• Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych doświadczeń w innych obszarach firmy,
• Pracę w przyjaznej atmosferze.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.