Ogłoszenie numer: 37085, z dnia 2007-11-12
JobFinder
Nasz klient dostarcza produkty oraz rozwiązania biznesowe dla sektorów: administracji publicznej, ubezpieczeń oraz bankowości. Firma świadczy również usługi w zakresie: konsultingu, wdrożeń, wsparcia technicznego oraz szkoleń. Do Swojego zespołu w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ASB/07
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: · Zapewnienie wsparcia kierownictwa firmy i pracowników biura w codziennej pracy · Kompleksowe prowadzenie „sekretariatu” firmy · Prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego · Koordynacja spraw administracyjnych biura · Organizację spotkań, podróży służbowych · Przygotowywanie dokumentacji, raportów, tłumaczeń · Prowadzenie i nadzór nad korespondencją · Współpraca z firmami zewnętrznymi i instytucjami · Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania
· Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów · Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki lub asystentki · Biegła znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie) – częsty kontakt z obcokrajowcami, · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera · Wysoka kultura osobista · Komunikatywność · Bardzo dobra organizacja pracy własnej · Dynamizm, operatywność, · Samodzielność, systematyczność, rzetelność, terminowość · Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie · Osoba niepaląca · znajomość j. niemieckiego mile widziana.Oferujemy
· Umowę o pracę (po 1 miesięcznym okresie próbnym) · Atrakcyjne wynagrodzenie · Prace w ambitnym zespole · Możliwość rozwoju zawodowegoProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.