Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę
    8 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Biura Zarządu

Multi Parts
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
954 dni temu

Multi Parts zajmuje się projektowaniem i produkowaniem części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych: Europejskich, Amerykańskich oraz Azjatyckich.

Główna siedziba znajduje się w Jupiter, stan Florida, USA.

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach,
  • Dbałość o właściwy wizerunek firmy,
  • Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • Organizacja i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji,
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami,
  • Kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
  • Wsparcie działu księgowości,
  • Zarządzanie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej,
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Tłumaczenie dokumentów na zlecenie Zarządu,
  • Realizowanie zadań bieżących powierzonych przez Zarząd.
Wymagania:
  • Doskonałe zdolności organizacyjne,
  • Doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu),
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zaangażowanie,
  • Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji,
  • Wysoki poziom kompetencji Interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office,
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły w codziennych zadaniach,
  • Wyższe wykształcenie,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Podstawowa znajomość języka rosyjskiego miło widziana.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i osobistego,
  • Udział w ciekawych projektach oraz zadaniach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe,
  • Motywujący system premiowy,
  • Niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Multi Parts

Multi Parts – Rodzinna Firma, założona 30 lat temu przez Berrego Cohna, twórca i producent części samochodowych i ciężarowych na rynek wtórny dla poddostawców pełnej linii i ich wiodących światowych marek. Od 30 lat Multi Parts jest deweloperem i producentem części na rynek wtórny dla wiodących światowych marek. Niezależnie od tego, czy jest to oryginalna koncepcja części lub programu, lub naszego istniejącego produktu, opracowujemy i dostarczamy części na rynek wtórny. Badania, rozwój, inżynieria i produkcja, ekskluzywne i zastrzeżone części niestandardowe i programy od koncepcji do rentowności to nasza pasja.

NASZA KULTURA – Duma w rozwoju, inżynierii i wytwarzanie produktów najwyższej jakości..

NASI LUDZIE – Praca w zespołach między oddziałami, dzielenie się informacją, wiedza i porównywalna jakość.

SUMA NASZYCH CZĘŚCI: Nasza sprawdzona zdolność do dostarczania i wspierania dochodowych produktów i programów.

OBIEKTY – W pełni zintegrowana globalna sieć produkcyjna obiekty, laboratoria badawcze, logistyka, kontrola jakości i centra obsługi klienta na Florydzie, w Nowym Jorku, Europie i Chinach.

PROCES  – Inżynieria, produkcja, testowanie i dostawa produktów szybko i skutecznie.

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę
    8 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....