TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych
– Wyższych Szkół Bankowych oraz Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatki na stanowisko:
Asystentka Biura Pionu Marketingu i Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
- Koordynacja prac administracyjnych w Pionie Marketingu i Sprzedaży.
- Sporządzanie sprawozdań i prowadzenie dokumentacji.
- Zapewnienie prawidłowego przebiegu informacji/komunikacji (zamieszczanie informacji
w Intranecie, na listach dyskusyjnych). - Obsługa sekretariatu Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży.
- Organizowanie spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych dla pracowników Pionu.
- Pomoc Liderom projektów w Pionie przy organizacji działań związanych z realizacją,
jak i komunikacją i spotkaniami zespołów projektowych. - Bieżąca współpracą z kancelarią TEB Akademia.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zamawianie materiałów reklamowych.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki.
- 1 rok doświadczenia na podobny stanowisku.
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Umiejętności organizacyjne, skrupulatność i terminowość.
- Umiejętność syntetycznego przygotowania i prezentowania danych.
- Znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Powerpoint).
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Możliwość otrzymywania nagród miesięcznych wynoszących do 10% stawki zasadniczej.
- Dodatkowe dni wolne od pracy w roku (około 7-8 dni w roku).
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów podyplomowych oraz udziału w kursie j. angielskiego na preferencyjnych warunkach (po pół roku pracy).
- Możliwość pracy zdalnej w modelu pracy hybrydowej (2 lub 3 dni w biurze w tygodniu).
- Elastyczny czas pracy.
- Biuro znajduje się w centrum Poznania.
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.