Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wieprz
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
521 dni temu

TECH Sterowniki – to nowoczesna firma z wieloletnią tradycją. Dzięki ciągłemu rozwojowi firmy, jak i produktów z gałęzi inteligentnego sterowania, firma stała się jednym z największych producentów automatyki w Polsce. Jedną z najbardziej rozwijających się grupą produktów są urządzeniami do inteligentnego zarządzania budynkami. Produkty firmy TECH Sterowniki pozwalają w łatwy i bezproblemowy sposób zarządzać swoim domem jak i oszczędzać w nim energię.


Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wieprz

Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
  • wykształcenie min. średnie
  • dobra znajomość programów Word oraz Excel
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne komunikowanie się ustne i pisemne (mile widziane)
  • doświadczenie w pracy z systemem Comarch ERP XL (mile widziane)
Zadania:
  • wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • przygotowywanie raportów
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
  • załatwianie spraw bieżących
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
  • przygotowywanie i opracowanie pism
  • kontakt z klientami firmy
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju oraz zdobywana nowych doświadczeń
  • odpowiednie narzędzia pracy wspierające wykonywanie codziennych zadań
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej formuły:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Administratorem moich danych osobowych jest TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
 

Poznaj

TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

 

 Firma zajmuje się produkcją mikroprocesorowych urządzeń elektroniki użytkowej. Jesteśmy producentem sterowników grzejnikowych, podłogowych, sterowników do instalacji, regulatorów pokojowych a także sterowników do kotłów na paliwa stałe, kominków oraz energii odnawialnej.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...