Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

Słodkie Upominki sp. z o.o. sp. k.
Warszawa
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
774 dni temu

Marka Slodkie jest jednym z europejskich liderów w branży produkcji słodyczy reklamowych. Od podstaw projektujemy i produkujemy słodycze wykorzystując przy tym najnowsze technologie, a wyprodukowane przez nas słodkie gadżety reklamowe i czekoladowe prezenty są jednym z elementów kampanii promocyjnych firm na całym świecie. Stosujemy najwyższe standardy produkcji i zintegrowany system kontroli jakości, dostarczając na rynek produkty o wysokiej jakości.

 

Zależy nam na rozwoju umiejętności i kompetencji personelu, a także na stworzeniu wyjątkowego i przyjaznego miejsca pracy na każdym szczeblu, dlatego kładziemy nacisk na udział pracowników w nowoczesnych szkoleniach i warsztatach. Każdy nowy członek naszego zespołu, od pierwszego dnia w firmie, poddawany jest szkoleniom i zaznajamiany z naszą organizacją przez dedykowanego mu opiekuna, tak, aby w jak najkrótszym czasie poczuł się u nas komfortowo. Szczególnie zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji w zespole, m.in. poprzez otwartą komunikację i wzajemny szacunek.

 

Zapraszamy do współpracy!

 

Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.:
  • profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy,
  • organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • zarządzanie kalendarzami spotkań,
  • organizacja i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych,
  • przygotowywanie notatek, raportów, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby Zarządu,
  • współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
  • realizowanie zadań bieżących powierzonych przez Zarząd.
Oczekiwania:
  • doskonałe zdolności organizacyjne i skrupulatność w realizacji zadań,
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i zdolność podejmowania decyzji,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zaangażowanie,
  • nastawienia na budowanie długotrwałych relacji i wieloletnią współpracę,
  • entuzjazm, odwaga i pasja do wyszukiwania nowych rozwiązań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość programów pakietu Office,
  • biegła znajomość języka angielskiego.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko,
  • szybki proces decyzyjny w prostej strukturze organizacyjnej,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • przyjazną atmosferę pracy wraz z profesjonalnym rozwojem,
  • udział w ciekawych projektach oraz zadaniach,
  • zniżki na produkty firmowe,
  • karta Multisport,
  • imprezy integracyjne,
  • prezenty świąteczne, mikołajkowe,
  • nagrody pieniężne za innowacyjne pomysły,
  • parking rowerowy i duży, nowoczesny parking samochodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

SLODKIE sp. z o.o.

Chełmżyńska 180H,
04-464 Warszawa

Z przyjemnością łączymy biznes

Jesteśmy wiodącym producentem słodyczy reklamowych na rynku europejskim. Od 1997 roku od podstaw projektujemy i produkujemy słodycze, wykorzystując przy tym najnowsze technologie. Dysponujemy nowoczesną przestrzenią biurową oraz produkcyjną. Posiadamy własną Czekoladownię, Karmelarnię, Drażetkarnię, park maszyn drukujących oraz wielkopowierzchniowy magazyn.

Nasz zespół liczy dziś ponad 80 osób i ogromną jego większość stanowią pracownicy z długoletnim stażem pracy. Niektórzy są z nami od momentu założenia firmy. Tworzymy przyjazne środowisko pracy, wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników, a także dbamy o środowisko naturalne. Realizujemy szereg działań o charakterze CSR-owym, ponieważ wierzymy w prowadzenie zrównoważonego oraz odpowiedzialnego biznesu.

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...