Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

GW SPRINKLER Sp. z o.o.
Warszawa
asystent
praca stacjonarna
1151 dni temu

Ogłoszenie numer: 4892866, z dnia 2021-06-21

www.gwsprinkler.pl 

FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO:

Asystentka / Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Dbałość o wizerunek firmy.
  • Dbałość o porządek na recepcji.
  • Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej wraz z odpowiednią dekretacją.
  • Monitorowanie płynności obiegu dokumentów w firmie.
  • Dbałość o porządek w Sali Konferencyjnej.
  • Prowadzenie administracji firmy w systemie DMS oraz utrzymywanie porządku na serwerze i w dokumentacji papierowej.
  • Przygotowywanie spotkań w GW SPRINKLER.
  • Bieżące sprawy administracyjne (przydzielanie i odbiór mienia firmy).
  • Pilnowanie spraw formalnych związanych z flotą samochodową.
  • Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze, biurowe, środki czystości.
  • Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu firmy w tym administrowanie materiałami reklamowymi.
  • Zamawianie pieczęci spółki i jej pracowników oraz prowadzenie ich ewidencji.
  • Bieżąca pomoc w Księgowości.
  • Dbałość o dobre imię i prestiż firmy.
  • Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków.
  • Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw.
  • Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań.
  • Przestrzeganie ustalonego w firmie regulaminu pracy.
  • Przestrzeganie przepisów i zasad w zakresie bhp i ppoż. i RODO.
  • Należyta dbałość o mienie firmy i miejsce pracy.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  • Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy.
  • Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii firmy.
  • Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej.
  • Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy w systemie rejestracji dokumentów obowiązującym w firmie.
  • Koordynowanie agendy zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów.
  • Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
  • Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów.
  • Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dla zarządu.
  • Organizacja i obsługa posiedzeń zarządu.
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby zarządu i jego gości.
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego
  • Dbałość o stałą sprawność środków do pracy.
  • Dbałość o gabinet zarządu i jego otoczenie.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń bhp.
  • Monitoring wszystkich istotnych terminów dotyczących spraw pracowniczych i organizacji pracy spółki.
  • Wystawianie dokumentów związanych z pracownikami firmy.
  • Wysyłka rocznych deklaracji PIT-11, PIT-4R.
  • Koordynowanie współpracy zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...