ZRUG Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu oferująca kompleksową realizację inwestycji w obszarach takich jak gaz ziemny, ropa naftowa, paliwa, instalacje przemysłowe, ciepłownictwo oraz ochrona środowiska poszukuje do swojego zespołu - Oddział we Wrocławiu - kandydatki/ta na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- koordynacja obiegu dokumentów oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy Oddziałem a Siedzibą Spółki,
- prowadzenie dziennika korespondencji Spółki,
- archiwizacja elektroniczna oraz papierowa dokumentacji,
- przygotowywanie pism oraz innych dokumentów,
- ścisły kontakt z Kierownikami Budów oraz Szefami Projektów,
- wsparcie w realizacji zadań kadrowych ( nadzór nad delegacjami oraz przychodząca dokumentacją pracowniczą z realizowanych Projektów, zamawianie odzieży roboczej), weryfikowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi,
- organizowanie Narad Budowlanych oraz obsługa spotkań,
- sporządzanie zamówień niezbędnych do funkcjonowania biura ( obsługa platformy Open Nexus ) oraz gospodarowanie zakupionymi materiałami
- wsparcie Dyrektorów oraz Kierowników w codziennej pracy biura,
- organizowanie wyjazdów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista, dyskrecja,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- praktyczna znajomość MS Office oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywna znajomość angielskiego,
- samodzielność w realizowaniu zadań.
Oferujemy:
- Możliwość podjęcia stałej współpracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Uprzejmie informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami.