Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

ZRUG Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1547 dni temu

ZRUG Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu oferująca kompleksową realizację inwestycji w obszarach takich jak gaz ziemny, ropa naftowa, paliwa, instalacje przemysłowe, ciepłownictwo oraz ochrona środowiska poszukuje do swojego zespołu  - Oddział we Wrocławiu - kandydatki/ta na stanowisko:

Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • koordynacja obiegu dokumentów oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy Oddziałem a Siedzibą Spółki,
  • prowadzenie dziennika korespondencji Spółki,
  • archiwizacja elektroniczna oraz papierowa dokumentacji,
  • przygotowywanie pism oraz innych dokumentów,
  • ścisły kontakt z Kierownikami Budów oraz Szefami Projektów,
  • wsparcie w realizacji zadań kadrowych ( nadzór nad delegacjami oraz przychodząca dokumentacją pracowniczą z realizowanych Projektów, zamawianie odzieży roboczej), weryfikowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi,
  • organizowanie Narad Budowlanych oraz obsługa spotkań,
  • sporządzanie zamówień niezbędnych do funkcjonowania biura ( obsługa platformy Open Nexus ) oraz gospodarowanie zakupionymi materiałami
  • wsparcie Dyrektorów oraz Kierowników w codziennej pracy biura,
  • organizowanie wyjazdów,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • praktyczna znajomość MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywna znajomość angielskiego,
  • samodzielność w realizowaniu zadań.
Oferujemy:
  • Możliwość podjęcia stałej współpracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Miłą atmosferę pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Uprzejmie informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę, prowadzonego przez „ZRUG” Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Informujemy, że podanie danych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji jest dobrowolne jednak niezbędne do uczestnictwa w nim.

1. Informujemy, że Administratorem podanych danych osobowych jest ZRUG Sp. z o.o. przy ul. Taczaka 13/3 61-819 Poznań
2. Dane osobowe zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, usunięcia. Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo co cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody drogą poczty elektronicznej na adres rekrutacja@zrug.pl
4. Dane osobowe nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 1 roku na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
5. Informujemy, że aplikacji nie odsyłamy i kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....