TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o. jest liderem na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce oraz częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group. Jesteśmy firmą ludzi z pasją i zasadami, a naszym celem jest ciągły rozwój oraz dbanie o wysokie standardy postępowania w biznesie.
poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko:
Asystentka/ Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Zabrze
Nr Ref.: AZ/38/13
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, język niemiecki będzie dodatkowym atutem
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, z czego ok. 2 lata na stanowisku asystenckim lub innym o podobnym zakresie odpowiedzialności
- umiejętność redagowania i tworzenia prezentacji, pism i materiałów informacyjnych z wykorzystaniem pakietu MS Office
- świetne zdolności organizacyjne i samodzielność
- dyskrecja i bardzo wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność
- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
- tłumaczenia pisemne oraz sporadycznie ustne
- udział w spotkaniach, w tym prowadzonych w języku angielskim oraz dokonywanie zapisów z tych spotkań
- koordynacja kalendarza spotkań prezesa zarządu oraz ich planowanie i organizacja, w tym organizacja wyjazdów służbowych
- kontakty z kadrą menedżerską , pracownikami i kontrahentami firmy (w tym zagraniczne)
- przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych, prezentacji, protokołów ze spotkań, dokumentacji i analiz
- koordynowanie przepływu informacji pomiędzy zarządem a innymi komórkami
- monitorowanie realizacji zadań i projektów zleconych przez zarząd
- nadzorowanie sprawnego funkcjonowania sekretariatu
- prowadzenie zapisów w bazach danych
- pracę samodzielną w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
- współpracę w gronie menedżerów i specjalistów, również w środowisku międzynarodowym
- szansę na realizowanie własnych pomysłów i wpływu na środowisko pracy
- elastyczne godziny pracy
- charakter pracy- stacjonarny