Firma techniczno- handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od prawie 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Zadania
- Organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
- Prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Zarządu,
- Redagowanie dokumentów,
- Koordynowanie obiegu dokumentów,
- Organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych),
- Współpraca przy realizacji projektów firmy.
- Administracja i wiele innych zadań związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Oczekiwania
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny,
- Wykształcenie wyższe,
- Wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy
- Dobre warunki finansowe i warunki pracy,
- Pracę w stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Stałe zatrudnienie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
- Możliwość korzystania z mieszkania służbowego,
- Dofinansowanie do posiłków,
- Świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe.