Stanowisko:
Asystentka / Asystent ZarząduMiejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie do 10 tys netto
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa recepcji i biura;
- przyjmowanie gości i obsługa spotkań;
- dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie wewnętrznego rejestru poczty;
- odbieranie telefonów i poczty elektronicznej;
- obsługa sprzętu biurowego;
- archiwizacja dokumentacji firmowej;
- zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, artykułami spożywczymi;
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z dostawcami usług;
- koordynacja pracy kierowcy;
- kompleksowa współpraca z Członkami Zarządu w obszarze biznesowym i Personal Assistance;
- realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd;
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie;
- znajomość języka angielskiego;
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
- wysoka kultura osobista, poczucie estetyki;
- dokładność i skrupulatność;
- odpowiedzialność, samodzielność;
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów;
- znajomość środowiska Microsoft Office, w szczególności Word, Excel, Outlook;
- mile widziana znajomość podstaw prawa handlowego;
- prawo jazdy kat.B.
Oferujemy:
- wynagrodzenie do 10 tys. netto;
- prywatną opiekę medyczną;
- możliwość rozwoju przy prowadzeniu projektów grupy
- kulturę organizacyjną zorientowaną na współpracę zespołową;
- dobrą atmosferę pracy;
- umowę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym.
Prosimy o przesłanie CV w formacie PDF oraz zamieszczenie w nazwie pliku swojego imienia i nazwiska.