Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

LKK sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
1999 dni temu

 
LKK prezentuje całościowe podejście w dziedzinie przygotowania kadr specjalizując się w dziale sprzedaży.
Firma posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dziale sprzedaży koncernu międzynarodowego w polskich realiach.
Skontaktuj się, jeśli uważasz, że właściwie dobrany personel, dobrze wyszkolony, działający w zmotywowanym środowisku jest istotny dla Twojego biznesu.


Asystentka / Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Gdańsk

Zadania:

  • obsługa korespondencji w biurze z 2 skrzynek pocztowych,
  • wstępna obsługa klienta przez czat na stronie,
  • obsługa social media- prowadzenie fun page'a oraz pisanie bloga firmowego,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach księgowo-organizacyjnych,
  • utrzymywanie porządku w dokumentacji,
  • obsługa rachunkowa (faktury zakupowe i kosztowe, wystawianie faktur na platformie internetowej, raportowanie do księgowości, zbieranie danych finansowych, przypominanie klientom o płatnościach),
  • planowanie kalendarza spotkań,
  • zakupy podstawowych produktów do biura, robienie kawy, inne drobne prace organizacyjne.
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • otwartość i komunikatywność,
  • znajomość j.angielskiego - na poziomie swobodnej komunikacji,
  • Umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia,
  • pracę w sympatycznym, zgranym zespole,
  • możliwości rozwoju zawodowego w ramach firmy,
  • pracę we Wrzeszczu w Gdańsku
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....