LKK prezentuje całościowe podejście w dziedzinie przygotowania kadr specjalizując się w dziale sprzedaży.
Firma posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dziale sprzedaży koncernu międzynarodowego w polskich realiach.
Skontaktuj się, jeśli uważasz, że właściwie dobrany personel, dobrze wyszkolony, działający w zmotywowanym środowisku jest istotny dla Twojego biznesu.
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- obsługa korespondencji w biurze z 2 skrzynek pocztowych,
- wstępna obsługa klienta przez czat na stronie,
- obsługa social media- prowadzenie fun page'a oraz pisanie bloga firmowego,
- prowadzenie korespondencji w sprawach księgowo-organizacyjnych,
- utrzymywanie porządku w dokumentacji,
- obsługa rachunkowa (faktury zakupowe i kosztowe, wystawianie faktur na platformie internetowej, raportowanie do księgowości, zbieranie danych finansowych, przypominanie klientom o płatnościach),
- planowanie kalendarza spotkań,
- zakupy podstawowych produktów do biura, robienie kawy, inne drobne prace organizacyjne.
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- otwartość i komunikatywność,
- znajomość j.angielskiego - na poziomie swobodnej komunikacji,
- Umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia,
- pracę w sympatycznym, zgranym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego w ramach firmy,
- pracę we Wrzeszczu w Gdańsku