NOWEL Sp. z o.o. jest rodzinną firmą. Przekazywana przez pokolenia pasja w tworzeniu pieczywa w połączeniu z fachową wiedzą pozwala na zastosowanie w naszych dwóch zakładach produkcyjnych nowoczesnych i sprawdzonych technologii. Wsparciem dla rozwoju firmy jest ponad 300 osobowy zespół współpracowników, dzięki którym po oferowane przez nas pieczywo każdego dnia chętnie sięgają konsumenci w Polsce i zagranicą.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Legionowo
Zakres odpowiedzialności:
- zapewnienie sprawnej organizacji pracy Sekretariatu Zarządu: planowanie i monitorowanie kalendarza spotkań, przyjmowanie i przekazywanie dokumentów do podpisu Zarządu,
- organizowanie i obsługa spotkań (materiały na spotkania, catering, sporządzanie protokołów itp.),
- prace administracyjne, szczególnie w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,
- przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji,
- prowadzenie i archiwizacja korespondencji,
- organizowanie podróży służbowych i innych wydarzeń biznesowych - planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów oraz ich rozliczenia.
Oczekujemy:
- minimum 2 - letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego (administracja, ekonomia lub pokrewne),
- bardzo dobrej znajomości MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysokiej kultury osobistej,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- zaangażowania, odpowiedzialności i dużej samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
- doskonałej organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- ambitną i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy w oparciu o umowę o pracę.