Ogłoszenie numer: 2208016, z dnia 2018-12-18
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności,
poszukujemy osób na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa administracyjna biura
- Organizacja spotkań biznesowych i spotkań zarządu
- Prowadzenie kalendarza zarządu, organizacja wyjazdów służbowych
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy organizacją a partnerami biznesowymi
- Dbałość o sprawny obieg dokumentów
- Tworzeniu prezentacji, raportów ze spotkań,
- Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień na potrzeby organizacji
- Ścisła współpraca z działem księgowym, prawnym i serwisowym
- Archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
- Realizacja działań marketingowych
- Bieżące działania administracyjne
- Dbanie o pozytywny wizerunek organizacji
Wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Multizadaniowość
- Doskonała organizacja pracy, skrupulatność i odpowiedzialność
- Samodzielność i dynamizm w działaniu
- Zdolności interpersonalne i otwartość w relacjach z ludźmi
- Wysokie kompetencje w zakresie tworzenia pism i materiałów informacyjnych
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Prywatne ubezpieczenie medyczne
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Komfortowe środowisko pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.