Hoya Lens Poland to wiodący producent najwyższej jakości soczewek okularowych, opartych
na zaawansowanych technologiach optycznych, będący częścią międzynarodowego koncernu, działającego w obszarze ochrony zdrowia i technologii informacyjnych, w ponad 150 oddziałach
na całym świecie.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
- wsparcie operacyjne Prezesa Zarządu
- asystentura w codziennych zadaniach przełożonego
- organizacja podróży służbowych i spotkań
- dbałość o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów
- wsparcie bieżących projektów realizowanych przez firmę
Wymagania:
- wysoka inteligencja
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w trakcie rozmowy przewidziany jest test)
- bardzo dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
- samodzielność w działaniu
- zaangażowanie
- minimum 3-letnie, udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku
Poszukujemy osób otwartych, komunikatywnych, dynamicznych w działaniu i odpornych na stres.
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w profesjonalnym i miłym zespole
- szansę rozwoju zawodowego oraz szkolenia
- pakiet socjalny (kartę Multisport/ pakiety medyczne)