Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka/asystent zarządu

SQM Digital Signage Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2625 dni temu



SQM Digital Signage sp. z o.o. jest czołowym integratorem i dystrybutorem rozwiązań DS w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej. Reprezentujemy czołowe globalne marki: SCALA i AOPEN.

 

Nasz Zespół to specjaliści, którzy doświadczenie w zakresie strategii marketingowych i nowych technologii zdobywali w czołowych agencjach marketingowych i firmach IT. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki szukamy osoby na stanowisko:

Stanowisko: Asystentka/asystent zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Kluczowe obowiązki:
  • wspieranie zarządu Spółki w realizacji codziennych zadań,
  • organizacja podróży służbowych oraz ich rozliczanie,
  • sporządzanie pism i pozostałej korespondencji w imieniu Spółki,
  • ewidencja i wystawianie faktur ( w tym prowadzenie gospodarki magazynowej) oraz nadzór nad procesem ich akceptacji,
  • dbałość o finanse Spółki, polegająca m.in. na realizowaniu przelewów, windykacji należności, planowaniu przepływów pieniężnych,
  • kontrola obiegu i przechowywania dokumentów;
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • współpraca z biurem rachunkowym, instytucjami publicznymi oraz Klientami Spółki,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • realizowanie zadań administracyjno-organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.
Kluczowe kompetencje:
  • wykształcenie wyższe ,
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku,
  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych i kadrowych oraz systemów CRM (mile widziana),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz sprzętu i oprogramowania biurowego,
  • samodzielność, dokładność i doskonała organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • chęć rozwoju w dziedzinach kluczowych dla strategii Spółki,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.
Korzyści:
  • umowa o pracę,
  • dogodna lokalizacja w prestiżowej dzielnicy Poznania (Lofty Ułańskie),
  • praca w młodym zespole,
  • innowacyjne, międzynarodowe projekty,
  • nieustanny dostęp do nowoczesnych technologii,
  • ambitne wyzwania i możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)” Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia”.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....