Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka/asystent zarządu

SQM Digital Signage Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2494 dni temu



SQM Digital Signage sp. z o.o. jest czołowym integratorem i dystrybutorem rozwiązań DS w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej. Reprezentujemy czołowe globalne marki: SCALA i AOPEN.

 

Nasz Zespół to specjaliści, którzy doświadczenie w zakresie strategii marketingowych i nowych technologii zdobywali w czołowych agencjach marketingowych i firmach IT. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki szukamy osoby na stanowisko:

Stanowisko: Asystentka/asystent zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Kluczowe obowiązki:
  • wspieranie zarządu Spółki w realizacji codziennych zadań,
  • organizacja podróży służbowych oraz ich rozliczanie,
  • sporządzanie pism i pozostałej korespondencji w imieniu Spółki,
  • ewidencja i wystawianie faktur ( w tym prowadzenie gospodarki magazynowej) oraz nadzór nad procesem ich akceptacji,
  • dbałość o finanse Spółki, polegająca m.in. na realizowaniu przelewów, windykacji należności, planowaniu przepływów pieniężnych,
  • kontrola obiegu i przechowywania dokumentów;
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • współpraca z biurem rachunkowym, instytucjami publicznymi oraz Klientami Spółki,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • realizowanie zadań administracyjno-organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.
Kluczowe kompetencje:
  • wykształcenie wyższe ,
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku,
  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych i kadrowych oraz systemów CRM (mile widziana),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz sprzętu i oprogramowania biurowego,
  • samodzielność, dokładność i doskonała organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • chęć rozwoju w dziedzinach kluczowych dla strategii Spółki,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.
Korzyści:
  • umowa o pracę,
  • dogodna lokalizacja w prestiżowej dzielnicy Poznania (Lofty Ułańskie),
  • praca w młodym zespole,
  • innowacyjne, międzynarodowe projekty,
  • nieustanny dostęp do nowoczesnych technologii,
  • ambitne wyzwania i możliwość rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)” Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia”.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).