TOUCH POINT Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji i outsourcingu zatrudnienia, opracowywaniu systemów dystrybucji i sprzedaży, wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
Obecnie dla naszego Klienta z branży usług medycznych poszukujemy Osoby na stanowisko:
Asystentka/Asystent Zarządu
Lokalizacja: Warszawa
TA OFERTA JEST DLA CIEBIE!
Jeżeli jesteś osobą rzetelną, odpowiedzialną i doskonale zorganizowaną.
Zadania:
- Kompleksowa obsługa, zapewniająca sprawne funkcjonowanie Biura Zarządu.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji i informacji zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.
- Organizacja wyjazdów i spotkań służbowych Zarządu.
- Wsparcie w przygotowywaniu analiz rynku, prowadzeniu projektów i organizacji szkoleń.
- Prowadzenie kalendarza Biura Zarządu.
- Przygotowywanie dokumentacji, dotyczącej rozliczania kosztów.
- Zarządzanie stronami internetowymi.
- Koordynacja spraw związanych z GIODO/RODO.
- Inne prace zlecone.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2-3 lat.
- Bardzo dobra znajomość jeżyka angielskiego.
- Dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – umiejętność pisania raportów, prezentacji, oficjalnych listów i sprawozdań.
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Wysoka jakość wykonywanej pracy - dokładność, rzetelność i terminowość.
- Inicjatywa i zaangażowanie.
- Gotowość na delegacje służbowe.
Zapewniamy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pracę, dającą nowe, interesujące doświadczenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.
- Szkolenia, wspierające rozwój zawodowy.
- Wynagrodzenie adekwatne do obejmowanego stanowiska i doświadczenia.
- Dogodną lokalizację biura w centrum Warszawy.