Ogłoszenie numer: 1653251, z dnia 2017-06-01
Nordic Development S.A.
Nordic Development S.A. to deweloper operujący na polskim rynku nieruchomości. Celem działalności spółki jest realizacja projektów deweloperskich o wysokiej jakości oraz o wyróżniającej architekturze. Nasz sukces gwarantuje dziedzictwo skandynawskiego stylu oraz wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów deweloperskich. Główny zakres działalności spółki obejmuje realizację inwestycji wielorodzinnych oraz usługowo-handlowych.
Asystentka/Asystent Zarządu spółki deweloperskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach spółki;
- Przygotowywanie oraz uaktualnianie raportów, analiz i prezentacji;
- Przygotowywanie dokumentów;
- Współpraca z bankami (umowy, dostępy do systemów, gwarancje bankowe, opinie);
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość programów MS Word, MS Excel,MS Power Point;
- Doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji i zestawień oraz korespondencji;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym radzenie sobie w większości sytuacji komunikacyjnych;
- Kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia;
- Dobra organizacja pracy własnej, dokładność;
- Orientacja na działanie;
- Zaangażowanie;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność;
- Wysoka kultura osobista;
Oferujemy
- Pracę w rozwijającej się firmie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje
- Różnorodne wyzwania wymagające zdolności analitycznych i zaangażowania operacyjnego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pakiet socjalny (opieka medyczna)
- Miłą atmosferę pracy
- Praca w bardzo dobrej lokalizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.