FRIZO to polskie przedsiębiorstwo technologiczne odmieniające branżę chłodnictwa. W warunkach drastycznie rosnących cen energii motywujemy naszych klientów do spojrzenia na inwestycje w kontekście transformacyjnym. Oferta FRIZO to innowacje umożliwiające dołączenie do grona liderów technologicznych, gwarantujące optymalizację kosztów działalności, a tym samym rentowność i sprawiedliwe budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie wahań na rynku energii. Core naszego biznesu to chłodnictwo, jednak patrząc na zakład w sposób holistyczny dbamy o odpowiednie parametry powietrza zajmując się również wentylacją, osuszaniem przemysłowym i ogrzewnictwem.
Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
Siedziba firmy: Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy!
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!
Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!
W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we Frizo łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasza Asystentka Zarządu musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)
Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.
Pracując w naszym zespole:
- Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
- Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
- Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
- Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
- Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
- Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
- Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
- Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
- Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
- Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
- Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
- Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
- Dbanie o wellbeing w firmie
- Udzielanie bieżącej informacji
Co oferujemy?
- Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
- Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport
- Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
- Wyjazdy integracyjne, szkolenia
- Wyjątkowa atmosfera w biurze