Firma ALL4HOTELS powstała w oparciu o wiedzę i doświadczenie grupy profesjonalistów z branży hotelarskiej. Lata praktyki pozwoliły na stworzenie firmy zajmującej się kompleksowym wyposażeniem hoteli. Nasze produkty cenione są przez użytkowników ze względu na ich jakość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania oraz co najważniejsze bezawaryjność. Bez wątpienia najważniejsza jest dla nas satysfakcja klienta płynąca z jego precyzyjnej obsługi. Zobowiązujemy się dostarczyć produkt najwyższej jakości za rozsądną cenę, dbając o terminowość dostaw. Wymagania klientów stanowią wyzwanie dla naszego dalszego rozwoju. Bogata gama naszych produktów pozwala nadać niepowtarzalny charakter zarówno nowoczesnym, jak i stylizowanym na zabytkowe hotelowym wnętrzom. Wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty.
ALL4HOTELS SP. Z O.O. poszukuje dynamicznej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko asystent / asystentka wsparcia sprzedaży.
- weryfikacja faktur zakupowych
- składanie zamówień u dostawców
- obieg dokumentów handlowych
- obsługa sklepu internetowego
- fakturowanie
- różnego rodzaju pomoc w codziennej pracy działu sprzedaży
- współpraca z magazynem w zakresie logistyki dostaw, braków i stanów magazynowych
- inne zadania zlecone przez przełożonego
- zajmowanie się sprawami administracyjno-biurowymi
- obsługa kasy fiskalnej
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację mailową
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność i zaangażowanie
- mile widziana znajomość programu Enova 365
- ciekawą pracę w nowoczesnej, międzynarodowej i szybko rozwijającej się firmie
- bardzo duże możliwości awansu
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- pracę w małym dynamicznym i przyjacielsko nastawionym do siebie zespole
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- wsparcie w codziennych zadaniach w okresie wdrożenia