Nowoczesna, prężnie rozwijająca się polska firma z branży motoryzacyjnej
poszukuje kandydatów na następujące stanowisko:
Asystentka / Asystent w dziale zakupy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska i zakres obowiązków:
Wsparcie pracowników działu importu, obsługa dedykowanego systemu komputerowego, przygotowywanie i wgrywanie plików danych. Prowadzenie biura i drobne prace sekretarsko-gospodarcze.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS Excel.
- Łatwość uczenia się obsługi nowego oprogramowania
- Znajomość języka angielskiego.
- Nienaganna kultura osobista.
- Dokładność, sumienność,
- umiejętność długotrwałej koncentracji podczas pracy z liczbami
- Zainteresowanie motoryzacją będzie atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
- Komfortowe warunki w miejscu pracy.
- Program wdrożeniowy.
- Bogate świadczenia socjalne z ZFŚS (m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie zorganizowanych wypoczynków dzieci, karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe)
- Dofinansowanie posiłków.
- Dostęp do programu MultiSport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
- Dostęp do PPE.
- Zniżkę na asortyment dostępny w Firmie.