Firma wykonująca specjalistyczne usługi dla przemysłu poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystentka / Asystent w dziale zakupów technicznych
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie zapytań ofertowych na zakup artykułów technicznych, analiza ofert, negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami,
- sporządzanie zamówień, kontraktów i umów,
- analiza i monitorowanie rynku dostawców oraz utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami
- prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami,
- poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami,
- korespondencja handlowa,
- rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe - wymagane techniczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- minimum rok doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów (warunek konieczny)
- umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji przy okresowym dużym nasileniu stresu i zwiększonej ilości zadań
- duża samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność i zdolności analityczne,
- prawo jazdy.
Oferujemy:
Kandydatom oferujemy interesującą i odpowiedzialną pracę, perspektywę rozwoju zawodowego i awansu oraz warunki finansowe adekwatne do osiąganych efektów.