Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Piaseczno Asystent Dyrektora Piaseczno
Asystentka / Asystent managera Działu Komercjalizacji

Asystentka / Asystent managera Działu Komercjalizacji

Auchan Polska Sp. z o. o. Oddział Immochan w Piasecznie
Piaseczno
praca stacjonarna
4017 dni temu


Immochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1996 roku, zarządzamy i komercjalizujemy 21 galerii i parków handlowych.

W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Asystentka / Asystent managera Działu Komercjalizacji

Miejsce pracy: Piaseczno

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:

  • Wspieranie pracy managera ds. komercjalizacji

Główne zadania:

  • Przygotowywanie umów, aneksów, ofert,
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na bazie systemów raportowania obecnych w firmie,
  • Kontakt z najemcami,
  • Kontrola przepływu dokumentów (umowy najmu), skanowanie i archiwizacja,
  • Organizowanie spotkań, podróży służbowych oraz rozliczeń.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Dokładności i terminowości w wykonywaniu obowiązków,
  • Zdolności organizacyjnych,
  • Dobrej znajomości pakietu MsOffice w szczególności Excel i Power Point,
  • Znajomości języka angielskiego, znajomość francuskiego mile widziana.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
  • Różnorodność prowadzonych spraw,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
  • Miłą atmosferę i dobre warunki pracy.

 

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...