IIIT to zespół entuzjastów, którzy rozumieją biznes i czują się jego częścią, a przez to wspierają jego rozwój nowoczesnymi, zaawansowanymi rozwiązaniami IT. Działamy w bardzo dynamicznym środowisku z wykorzystaniem zwinnych metodyk zarządzania projektami i wytwarzania oprogramowania. Jesteśmy firmą o polskich korzeniach, która wyrosła ze startup’u, a teraz odnosi liczne sukcesy międzynarodowe. Kładziemy nacisk na wykorzystywanie oprogramowania w celu zwiększania efektywności procesów biznesowych – począwszy od skutecznego dotarcia do klientów, aż po wielowymiarowe analizy inspirujące nowe pomysły na biznes.
Jeśli do nas dołączysz, będziesz główną osobą kontaktową dla użytkownika, a zarazem ogromnym wsparciem dla całego Działu IT Helpdesk. Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę systemu zgłoszeniowego oraz przydzielanie zadań poszczególnym zespołom i osobom, zajmującym się wsparciem technicznym użytkowników.
- jesteś osobą komunikatywną, uśmiechniętą i posiadasz umiejętność pracy w zespole
- cechuje Cię skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- posiadasz już pierwsze doświadczenie w pracy z klientem na stanowisku recepcyjno-administracyjnym
- jesteś dobrze zorganizowany/a i szybko się uczysz
- praca w branży IT wydaje się być dla Ciebie ciekawym wyzwaniem
- potrafisz komunikować się w języku angielskim
- jesteś otwarty/a do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00, lub 11:00-19:00
- możliwości rozwoju
- swobodnej atmosferze i nieformalnych relacjach
- smacznej kawie w doborowym towarzystwie
- dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- nowoczesnym, doskonale skomunikowanym biurze w centrum Warszawy
KONIECZNIE APLIKUJ!