Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Dyrektora

Bank Pekao SA
Warszawa
praca stacjonarna
2056 dni temu
Asystentka / Asystent Dyrektora

Departament Audytu Wewnętrznego

Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/2019/02
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.

Zadania:

  • Realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu
    • prowadzenie kalendarza spotkań,
    • przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń wg wytycznych,
    • dbanie o jakość, dystrybucję i archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
    • prawidłowa dystrybucja i archiwizacja korespondencji: poczta zewnętrzna, wewnętrzna, maile,
    • opieka nad gośćmi zgłaszającymi się do przełożonego,
    • organizacja kwestii logistycznych związanych z delegacjami przełożonego,
    • inne zadania bieżące zlecane przez przełożonego.

Korzyści:

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziana dobra znajomość j. angielskiego
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Umiejętność obsługi narzędzi biurowych
  • Ugruntowane doświadczenie w pracy na stanowisku / stanowiskach asystenckich
  • Duża odporność na stres
  • Elastyczność i dyspozycyjność pod względem czasu pracy

* Jednocześnie informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym."

Może Pani/Pan wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: rekrutacja@pekao.com.pl w tytule maila wpisując "wycofanie zgody". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody

Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").

Jeśli chce Pani/Pan wziąć udział w procesach rekrutacyjnych innych niż powyższy, prosimy o dopisanie dodatkowych klauzul. Klauzule te oraz szczegółowe informacje o Banku PEKAO S.A dotyczące przetwarzania danych znajdą Państwo pod linkiem:

https://www.pekao.com.pl/kariera/Oferty/#tab1

 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...