Chciałbyś pracować w zgranym, doświadczonym zespole? Chcesz otaczać się ludźmi, których głównymi cechami są pasja i kreatywność?
Uwielbiasz nowe technologie? Szukasz pewnego i stabilnego zatrudnienia?
Mamy coś idealnego dla Ciebie! Dołącz do Hertz Systems!
Hertz Systems to dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w branży nowoczesnych technologii z zakresu systemów bezpieczeństwa, nawigacji satelitarnej GPS, wojskowych systemów teleinformatycznych oraz rozwiązań kosmicznych.
Największą wartością naszej firmy są osoby w niej zatrudnione – jeśli chcesz dołączyć do grona twórców technologicznej przyszłości – nie wahaj się! Czekamy na Twoje CV!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka / Asystent Dyrektora Generalnego
Miejsce pracy: Zielona Góra
Główne zadania na tym stanowisku:
- organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- przygotowywanie sprawozdań i raportów
- odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną zespołu
- prowadzenie korespondencji
- dbanie o sprawny obieg dokumentów
- opracowywanie tłumaczeń
- organizacja i planowanie wyjazdów służbowych
- aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- biegła znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową jest warunkiem koniecznym
- biegła obsługa pakietu MS Office
- umiejętność planowania i koordynacja wielu zadań pod presją czasu
- otwartość na wyzwania oraz umiejętność szybkiego reagowania i poszukiwania niestandardowych rozwiązań
- komunikatywność, duża samodzielność w działaniu
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznej firmie, istniejącej od 30 lat
- atrakcyjne wynagrodzenie
- profesjonalny rozwój kompetencji poprzez specjalistyczne szkolenia
- udział w projektach polskich i zagranicznych o charakterze biznesowym