Jesteśmy polską firmą e-commerce o globalnym zasięgu, która powstała w 2004 roku z pasji do upiększania wnętrz. Zmotywowani szybkim rozwojem, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu istotnych zmian w procesach zachodzących wewnątrz firmy. W związku z tym pracujemy nad aplikacją do kompleksowego zarządzania najważniejszymi działaniami wewnątrz organizacji.
Asystentka / Asystent ds. Wsparcia i Obsługi Klienta na rynek UK/PL
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: BOK/06/2020
Zadania dla Ciebie:
- wsparcie Klienta anglo- i polskojęzycznego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów)
- obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych (eBay, Amazon)
- dbałość o wysoki poziom zadowolenia Klientów
- tłumaczenia tekstowe
Jesteś idealnym kandydatem/-tką jeśli:
- biegle komunikujesz się w języku angielskim zarówno w mowie jak i w piśmie
- nawiązywanie połączeń telefonicznych nie stanowi dla Ciebie problemu oraz dobrze odnajdujesz się w kontaktach międzyludzkich
- swobodnie obsługujesz komputer (podstawy Excela, arkusze Google)
- potrafisz dobrze zorganizować czas pracy oraz dotrzymać terminowość zrealizowania poszczególnych zadań.
Oferujemy:
- pracę w otwartym i zgranym Zespole
- współpracę z działami (Produkcji, R&D, Marketingu, Jakości) przy realizacji zadań
- stały kontakt z językiem angielskim oraz zdobywanie nowych kwalifikacji zawodowych (ścieżka kariery oraz szkolenia)
- szansę na wzrost wynagrodzenia dzięki naszym comiesięcznym premiom
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wsparcie przełożonego na każdym etapie pracy
- możliwość korzystania z obiektów sportowych dzięki karcie MultiSport
- możliwość przyłączenia się do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego - Twoje zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas ważne