Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
ASYSTENTKA/ASYSTENT ds. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

ASYSTENTKA/ASYSTENT ds. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Agencja CAPITAL-Stefan Wałęka
mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
6432 dni temu

Ogłoszenie numer: 25373, z dnia 2006-12-07

Agencja CAPITAL-Stefan Wałęka

Jako agencja pracy, dla naszego Klienta - dużej znanej firmy handlowej, poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:

ASYSTENTKA/ASYSTENT ds. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Miejsce pracy: mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki

Nr Ref.: AS./EKSPORT

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie wykonywała takie obowiązki jak: 1. Obsługa bieżących zamówień od klientów eksportowych: a) rejestracja zamówień; b) sporządzanie kalkulacji; c) zabezpieczanie stanów magazynowych na potrzeby klientów; d) monitoring procesu realizacji zamówienia; e) organizacja transportu dla klientów eksportowych. 2. Obsługa informacyjno-handlowa odbiorców zagranicznych, organizacja prezentacji i przygotowywanie ofert handlowych. 3. Monitorowanie płatności klientów i przedstawianie ich Głównemu Specjaliście ds. Eksportu. 4. Sporządzanie zestawień i analiz dot. sprzedaży eksportowej. 5. Organizacja wyjazdów służbowych. 6. Tłumaczenia korespondencji. 7. Wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonych. 8. Przestrzeganie przepisów BHP i Zarządzeń wewnętrznych. Bezpośrednim przełożonym jest Główny Specjalista ds. Eksportu. Pracodawca ma siedzibę w Grodzisku Mazowieckim

Wymagania

- konieczne doświadczenie w pracy w dziale eksportu, sprzedaży lub obsługi klienta; - bardzo dobra znajomość j. angielskiego i jednocześnie dobra znajomość j. rosyjskiego; - dobra znajomość obsługi komputera; - minimum średnie wykształcenie; - operatywność, komunikatywność; - umiejętność dobrej organizacji pracy.

Oferujemy

Zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej firmie i solidne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.