ALL4HOTELS powstało w oparciu o wiedzę i doświadczenie grupy profesjonalistów z branży hotelarskiej. Lata praktyki pozwoliły na stworzenie firmy, której domeną jest kompleksowe wyposażenie hoteli. Oferujemy dziesiątki tysięcy produktów najwyższej jakości. Rozwijamy się i pragniemy, abyście byli częścią tego procesu.
Asystentka / Asystent ds. administracji - wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, Wawer, 1,3 km od stacji PKP Falenica, 3 km od wjazdu na trasę S2, blisko przystanku ZTM 146, 213 i 521
Nr ref.: AS/WAW/HOT
ALL4HOTELS SP. Z O.O. poszukuje dynamicznej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko asystent / asystentka wsparcia sprzedaży.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na wyżej wymienionym stanowisku będzie należeć między innymi:
- weryfikacja faktur zakupowych
- składanie zamówień u dostawców
- obieg dokumentów handlowych
- obsługa sklepu internetowego
- fakturowanie
- różnego rodzaju pomoc w codziennej pracy działu sprzedaży
- współpraca z magazynem w zakresie logistyki dostaw, braków i stanów magazynowych
- inne zadania zlecone przez przełożonego
- zajmowanie się sprawami administracyjno-biurowymi
- obsługa kasy fiskalnej
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację mailową
- dobra organizacja pracy
- dynamiczne podejście do wykonywanych zadań
- odpowiedzialność i zaangażowanie
- mile widziana znajomość programu Enova 365
Oferujemy:
- ciekawą pracę w nowoczesnej, międzynarodowej i szybko rozwijającej się firmie
- bardzo duże możliwości awansu
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- pracę w małym dynamicznym i przyjacielsko nastawionym do siebie zespole
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- wsparcie w codziennych zadaniach w okresie wdrożenia