Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystentka / Asystent Członka Zarządu / w Biurze Zarządu

Asystentka / Asystent Członka Zarządu / w Biurze Zarządu

VeloBank S.A.
Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
149 dni temu
Asystentka / Asystent Członka Zarządu / w Biurze Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c
Twój zakres obowiązków:
  • prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zapewnienie serwisu technicznego oraz przygotowywanie notatek;
  • organizacja i obsługa konferencji i spotkań biznesowych oraz okolicznościowych z udziałem Zarządu i managerów;
  • organizacja wyjazdów służbowych Zarządu i kluczowych managerów oraz nadzór nad przebiegiem podróży służbowych;
  • zapewnienie sprawnej komunikacji w organizacji w celu zapewnienia sprawnego i terminowego procesowania spraw i dokumentów spółki;
  • przygotowywanie materiałów na potrzeby Zarządu;
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do Zarządu oraz zapewnienie poprawności dokumentacji pod względem jej zgodności ze standardami spółki;
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  • koordynacja obiegu faktur oraz kontrola wydatków;
  • bieżąca realizacja zadań asystenckich zleconych przez Zarząd oraz kluczowych managerów;
  • uczestniczenie w realizacji bieżących zadań Biura Zarządu.
Nasze wymagania:
  • 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację oraz pracę z dokumentami anglojęzycznymi;
  • doświadczenie w prowadzeniu kalendarza, organizowaniu spotkań i podróży służbowych;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo dobrej organizacji pracy, szybkości w działaniu i umiejętności koordynacji wielu działań równocześnie również pod presją czasu;
  • wysokiej kultury osobistej, dyskrecji i taktu;
  • pozytywnego nastawienia do pracy oraz podejmowania inicjatywy;
  • komunikatywności, otwartości, nastawienia na realizację zadań oraz umiejętności współpracy z osobami na wysokich szczeblach organizacji.
To oferujemy:
  • możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. :)
  • pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty;
  • zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! :)
  • VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie. Do pracy możesz dojechać rowerem – mamy strefę dla rowerzystów;
  • nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego;
  • bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone kwartalnym systemem premiowym;
  • platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu;
  • program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową;
  • możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej;
  • atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

VeloBank S.A.

Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.

Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.

Współpraca z VeloBank to nie tylko gwarancja profesjonalizmu i bezpieczeństwa, ale także dostęp do najnowocześniejszych technologii, które sprzyjają osiągnieciu celów finansowych i sukcesów biznesowych.

VeloTeam to ponad 3000 osób, które na co dzień pracują w centralach w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Jastrzębiu Zdrój oraz w oddziałach zlokalizowanych w całej Polsce.

Dołącz do nas i miej wpływ na tworzenie Świata Bardziej Velo!

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...