Britenet to ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; 400 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce. Najlepsze miejsce pracy IT 2015, 2016, 2017 w Polsce (wg. Computerworld)
Zobacz co się u nas dzieje na:
https://pl-pl.facebook.com/BriteNet
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka / Asystent Biura
Lokalizacja: Białystok
Nasza oferta:
- ATMOSFERA: zapewniamy długoterminową i przyjemną współpracę w Najlepszym Miejscu Pracy IT (tytuł zdobyty trzykrotnie w badaniach AudIT Computerworld – TNS)
- ROZWÓJ: finansujemy certyfikaty, szkolenia i naukę j. angielskiego, umożliwiamy ścieżkę kariery
- BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, ponad 11-letnie doświadczenie na rynku
- ROZRYWKA: organizujemy epickie wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne, imprezy dla naszych dzieciaków
- AKTYWNOŚĆ: karta Multisport, karnety na basen, sponsoring firmowych grup sportowych i udziału w zawodach
- BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażone kuchnie, całkiem niezła kawa, codzienne dostawy owoców do naszych biur, chillout room-y w największych oddziałach
- ELASTYCZNOŚĆ: m.in. zmienne godziny pracy
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Asertywność, skuteczność, zaangażowanie, samodzielność
- Doświadczenie w obszarze administracji lub na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, EXCEL
- Biegła znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego
- Znajomość języka angielskiego
- Profesjonalne podejście do zakresu zadań i reprezentowania firmy na zewnątrz
- Prawo jazdy kat. b
- Znajomość zasad etyki biznesu
Kluczowe zadania:
- Administrowanie, zarządzanie i obsługa sekretariatu
- Zapewnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Zapewnienie sprawnego i terminowego procesowania dokumentów, w tym bankowych i księgowych
- Organizowanie podróży służbowych pracowników i współpracowników
- Kontakt z urzędami, sądami, księgowością
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz współpraca z
firmami kurierskimi i innymi dostawcami - Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i atmosferę biura
- Dbanie o zaopatrzenie firmy w produkty spożywcze, artykuły biurowe i przemysłowe
- Uczestniczenie w realizacji bieżących zadań firmy