Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Asystentka Zarządu Mazowieckie
Asystentka / Asystent Biura Zarządu

Asystentka / Asystent Biura Zarządu

POLAQUA Sp. z o.o.
mazowieckie, Wólka Kozodawska k. Piaseczna
praca stacjonarna
1277 dni temu

Do pracy w Centrali naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka / Asystent Biura Zarządu
Miejsce pracy: Wólka Kozodawska k. Piaseczna
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • bieżąca administracyjno-organizacyjna obsługa Biura Dyrekcji;
  • dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji;
  • redagowanie oraz publikowanie komunikatów wewnętrznych;
  • koordynacja prac związanych z raportowaniem w zakresie CRS;
  • organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych dla pracowników firmy;
  • obsługa klientów i gości podczas ich wizyt w siedzibie firmy;
  • prowadzenie korespondencji krajowej oraz zagranicznej;
  • zarządzanie dostawami materiałów biurowych: przygotowanie i składanie zamówień, kontakty z dostawcami i innymi jednostkami współpracującymi.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 2–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji biurowej;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź hiszpańskiego;
  • biegła obsługa pakietu Office;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych: centrali telefonicznej, faxu, kserokopiarki;
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz odporność na stres;
  • punktualność i poczucie zawodowej odpowiedzialności;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.
OFERUJEMY:
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet benefitów – opieka medyczna w Medicover, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe, kursy językowe;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce i na rynkach międzynarodowych;
  • pracę w zespole specjalistów z branży.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego dołączając klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest POLAQUA Sp. z o.o. z siedzibą w Wólce Kozodawskiej, ul. Dworska 1 (05-500 Piaseczno). Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@polaqua.pl lub w siedzibie firmy. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w związku z udziałem w procesie rekrutacji na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji i późniejszego ewentualnego zatrudnienia.

Informujemy, że:

dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie prawa, spółkom kapitałowym Administratora wymienionym na stronie www.grupoacs.com mającym swoje siedziby w państwach Unii Europejskiej lub podmiotom współpracującym z Administratorem na podstawie odrębnych umów i zgodnie z wytycznymi Administratora;
jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO) oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); podanie przez Pana/Pani danych wrażliwych, które nie mogą być przetwarzane przez Pracodawcę do celów rekrutacyjnych (np. dane dotyczące zdrowia, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe), skutkuje usunięciem aplikacji, a zatem uniemożliwi udział w rekrutacji - Pracodawca zastrzega sobie w takim przypadku prawo do nieinformowania o tej czynności.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, w tym danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych ustawach w celu udziału w aktualnym procesie rekrutacji, którego dotyczy złożona przeze mnie aplikacja – niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POLAQUA Sp. z o.o. przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody.

Jednocześnie oświadczam, że podanie przeze mnie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie pracy i innych właściwych ustawach jest dobrowolne i dla mnie korzystne.
 

Poznaj

POLAQUA Sp. z o.o.

Działamy na rynku budowlanym od początku lat 90. Posiadamy bogaty portfel usług z zakresu budownictwa inżynieryjnego, ekologicznego, kubaturowego, drogowego i paliwowego. Wymagający inwestor to klient, z którym lubimy współpracować. Oferujemy mu solidność, terminowość i niezawodność. Tworzymy projekty innowacyjne i wartościowe. Cenimy sobie dobre współdziałanie i stawiamy na optymalne połączenie potencjału wykonawczego i doświadczenia, potwierdzonego referencjami.

Zaczynaliśmy od budownictwa inżynieryjnego i do dziś ta branża jest filarem naszej działalności. Wykonujemy wszelkie prace z tego zakresu od odwodnienia terenu począwszy poprzez wzmacnianie podłoża i inne prace ziemne, na budowie oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej skończywszy.

Dopasowaliśmy się do potrzeby rynku i rozwinęliśmy działalność o inne budowlane specjalizacje. Realizujemy najtrudniejsze projekty, na przykład kompletne uzbrojenie podziemne i roboty drogowe dla obiektów handlowych, osiedli mieszkaniowych czy centrów logistycznych. Tworzymy infrastrukturę terenów pod budownictwo i rozbudowę istniejącej infrastruktury miast i gmin, m.in. sieci wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne oraz telekomunikacyjne.

Powierzone prace wykonujemy profesjonalnie, terminowo i w ramach ustalonych z inwestorami budżetów. Zebraliśmy doborową kadrę, stworzyliśmy bogaty i nowoczesny park maszynowy. Wydzieliliśmy w firmie cztery piony specjalizujące się w poszczególnych dziedzinach:

 - PION INŻYNIERII ŚRODOWISKA
 - PION INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ
 - PION BUDOWNICTWA ENERGETYCZNEGO
 - PION BUDOWNICTWA OGÓLNEGO

W celu wzmocnienia firmy i rozszerzenia oferty zbudowaliśmy Grupę Kapitałową, w którą włączyliśmy spółki wykonujące najbardziej specjalistyczne roboty.

Zaszczytem i wielkim wyzwaniem jest dla nas realizowanie zadań nowatorskich. Wszystkie inwestycje, zarówno już ukończone, jak i te planowane, otwierają ogromne perspektywy.

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...