Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
asystentka administracji

asystentka administracji

Fraikin Polska sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6034 dni temu

Ogłoszenie numer: 45478, z dnia 2008-06-18

Fraikin Polska sp. z o.o.


Firma zajmująca się wynajmem i zarządzaniem samochodami ciężarowymi i dostawczymi poszukuje osoby na stanowisko:

asystentka administracji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne: umiejętność wnikliwej oceny faktów,
  • sumienność,
  • odporność na stres,
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office,
  • kreatywność i inicjatywa,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę,
  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę w miłym i dynamicznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.