Dla naszego Klienta - angielskiej firmy będącej jednym z największych w Europie dystrybutorów części elektronicznych, w związku z Jego dynamicznymi i ekspansywnymi działaniami obejmującymi zasięgiem całą Polskę oraz rozwojem biura regionalnego poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENTA/-TKI DZIAŁU HANDLOWEGO
Nr ref.: ADH/09/11/praca
Miejsce pracy: Trójmiasto
Opis stanowiska:
- sprawne funkcjonowanie lokalnego biura handlowego - oddziału
- podejmowanie wszelkich działań operacyjnych i administracyjnych wspierających proces tworzenia i rozwoju sprzedaży na podległym terenie
- administrowanie procesem realizacji zleceń klientów (proces sprzedaży, zakupów i logistyki)
- utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji procesów sprzedaży (i/lub zakupów), obsłudze Klientów, prowadzeniu administracji biurowej
- dobra – komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- umiejętności interpersonalne
- samodzielność, zdecydowanie i skuteczność w działaniu
- rzetelność, skrupulatność, systematyczność i terminowość
Oferujemy:
- stabilną i długoterminową pracę w jednej z największych na świecie firm w swojej branży (umowa o pracę)
- pracę pełną wyzwań i różnorodnych zadań
- szkolenie wstępne w Centrali firmy w UK
- wsparcie ze strony współpracowników i przełożonych
- pracę w międzynarodowym środowisku i przyjaznej partnerskiej atmosferze
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagradzania