Ogłoszenie numer: 77444, z dnia 2009-09-24
Dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży zarządzania nieruchomościami w Łodzi poszukuje odpowiedzialnej osoby na stanowisko
Asystenta / Asystentki Zarządu
Miejsce pracy: łódzkie
Opis stanowiska
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów - najemców lokali należących do zarządzanych nieruchomości oraz prowadzenie biura zarządu firmy.
Wymagania
- Wyksztalcenie wyższe (preferowany profil techniczny)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
- Preferowane doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami
- Zdolności analityczne, komunikatywność
- Umiejętność profesjonalnej obsługi zarządu i klientów firmy.
Oferujemy
- Oferujemy ciekawą, wymagajacą odpowiedzialności pracę w przyjaznym środowisku w stabilnej, profesjonalnie zarządzanej firmie oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.