Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Zarządu

Delkor Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
3451 dni temu

Ogłoszenie numer: 741389, z dnia 2015-07-10

Delkor Sp. z o.o. lider dystrybucji chemii gospodarczej i kosmetyków w centralnej Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: AS/06/15

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych
  • Sporządzanie raportów i zestawień
  • Obsługa spotkań firmowych (prowadzenie terminarza , organizacja spotkań)
  • Redagowanie pism służbowych
  • Przygotowywanie informacji i materiałów na potrzeby Zarządu oraz ich archiwizacja
  • Koordynowanie korespondencji wewnętrznej, zewnętrznej firmy
  • Gospodarowanie materiałami biurowymi i artykułami spożywczymi
  • Obsługa i rozliczanie Najemców
  • Wsparcie administracyjne pracowników
  • Kreowanie dobrego imienia i prestiżu Spółki

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku powyżej jednego roku
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Biegła znajomość obsługi pakietu Office (warunek konieczny)
  • Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Praktyczna wiedza z podstaw marketingu, PR i funkcjonowania serwisów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym
  • Odporność na stres
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy

  • Praca w młodym zespole
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....