Ogłoszenie numer: 514839, z dnia 2014-09-19
REMONDIS wiodące europejskie przedsiębiorstwo w branży recyklingu oraz gospodarki wodnej,
poszukuje do swojej Centrali w Warszawie kandydata na stanowisko:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa asystencka Członków Zarządu
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu
- Protokołowanie spotkań Zarządu
- Przygotowywanie prezentacji i raportów
- Nadzór nad przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi komórkami
Wymagania
- Wykształcenie wyższe – Inżynieria środowiska, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Budowa maszyn
- Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Power Point, Excel)
- Mile widziana znajomość branży gospodarki odpadami
- Biegła znajomość języka niemieckiego (preferowany) lub języka angielskiego
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Odpowiedzialność, własna inicjatywa
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnej branży
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 32 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.