Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   podkarpackie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Zarządu

WF PZL Zakład Doświadczalny Sp. z o.o.
podkarpackie, Sędziszów Małopolski
praca stacjonarna
3969 dni temu

Ogłoszenie numer: 387931, z dnia 2014-02-10

WF PZL Zakład Doświadczalny Sp. z o.o. powstał w 2004 roku z przekształcenia Wydziału Prototypowni Wytwórni Filtrów "PZL-Sędziszów" S.A. w niezależną firmę produkcyjno-usługową.

Jesteśmy organizacyjnie nową firmą, jednak z 35-cio letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i produkcji filtrów i wkładów paliw, powietrza i olejów smarnych do wszelkiego rodzaju silników i urządzeń roboczych, filtracji mediów roboczych i chłodziw.
Swój rozwój opieramy na solidnych podstawach doświadczenia i odpowiedzialności naszych pracowników, wiedzy technicznej oraz najwyższej jakości wytwarzanych przez nas produktów i świadczonych usługach.
Specjalistyczny park maszynowy, sprawdzone technologie wytwórcze pozwoliły na dynamiczny start i stały wzrost produkcji.
W 2005 roku uruchomiliśmy produkcję specjalistycznych wiązek kablowych. Nasze produkty znajdują zastosowanie przede wszystkim w znaczących koncernach i w przemyśle motoryzacyjnym.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: podkarpackie, Sędziszów Małopolski

Nr Ref.: AZ/1/2014

 

Opis stanowiska

  • organizacja i obsługa biura Zarządu
  • prowadzenie:
    • kalendarza spotkań i delegacji
    • dziennika korespondencji
    • ewidencji czasu pracy pracowników i urlopów
    • udział w przygotowaniu wniosków unijnych
  • kompletowanie dokumentacji dot. danego projektu unijnego
  • przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentów
  • administracyjne wsparcie pozostałych pracowników firmy

Wymagania

  • wykształcenie wyższe/średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra organizacja pracy, lojalność, zaangażowanie
  • duże umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność redagowania tekstów i łatwość operowania słowem
  • łatwość poruszania się po Internecie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (w tym znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel i Power Point)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana również znajomość języka niemieckiego
  • dodatkowym istotnym atutem będzie znajomość zagadnień dotyczących Funduszy Europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy finansowania na lata 2014-2020

Oferujemy

  • interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę w ambitnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   podkarpackie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....