Grupa Tempo, Agencja Pracy Tymczasowej, poszukuje dla swojego klienta z branży
energetycznej osób na stanowisko:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Gliwice
Numer referencyjny: 10/AZ/2011
Miejsce pracy: Gliwice
Numer referencyjny: 10/AZ/2011
Nasz klient oferuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową (przynajmniej na okres 1 roku)
- pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę na rzecz międzynarodowej korporacji
Do zadań osoby zatrudnionej należało będzie:
- kompleksowe prowadzenie Biura Spółki
- przygotowanie i organizacja spotkań wewnętrznych i na zewnątrz firmy
- obsługa korespondencji
- administracyjne wsparcie pracowników
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, sprzętu, materiałów biurowych, nadzór nad urządzeniami
- przygotowanie i rozliczanie podróży służbowych
- redagowanie i edytowanie dokumentów i prezentacji (w języku polskim i angielskim), tłumaczenia
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (lub studenci studiów zaocznych)
- 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą biura zarządu
- dobrej znajomości języka angielskiego
- znajomości kodeksu spółek handlowych
- znajomości MS Word, Excel, Powerpoint
- bardzo dobrej organizacji pracy
- inicjatywy w działaniu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych.
Aplikuj
Miejsce:Gliwice | Aplikuj |
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami."
***
Grupa Tempo jest prestiżową agencją doradztwa personalnego i organizacyjnego reprezentującą Klientów korporacyjnych, duże i średnie organizacje polskie i zagraniczne oraz instytucje publiczne.
Laureat Godła Inwestor w Kapitał Ludzki 2009.
Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 1301.
Więcej informacji o firmie na www.grupatempo.pl
Grupa Tempo, uk. Górnych Wałów 16, 44-100 Gliwice, Tel. +48 (32) 335 32 32