HR Partner jest firmą doradztwa personalnego należącą do grupy IOS SA. Od wielu lat z powodzeniem zajmujemy się świadczeniem usług doradczych w zakresie zasobów ludzkich, rekrutacji oraz obsługi kadrowo - płacowej. Obecnie dla naszego Klienta, rozwijającej się instytucji w branży finansowej z siedzibą w Warszawie, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynacja kalendarza Zarządu oraz wsparcie administracyjne członków Zarządu (prowadzenie grafików posiedzeń, organizacja spotkań);
- wsparcie w przygotowywaniu materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej;
- organizacja i planowanie spotkań (krajowych i zagranicznych), w tym wyjazdów służbowych;
- dbanie o prawidłowe i profesjonalne funkcjonowanie biura;
- zapewnienie sprawnego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów księgowych, opis dokumentów kosztowych;
- zapewnienie tłumaczeń ustnych i pisemnych, koordynacja z firmami tłumaczeniowymi.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie oraz 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office
- znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- umiejętność dbania o szczegóły i wysoką jakość efektów swojej pracy;
- aktywne prawo jazdy;
- samodzielność, zaangażowanie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
- wysoka kultura osobista;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz oparte o wyniki pracy
- premie uzależnione od wyników pracy;
- pozapłacowe benefity;
- nowoczesne środowisko pracy;
- pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze;