Ogłoszenie numer: 1128005, z dnia 2016-06-14
Nasza firma powstała w 2008 roku. Jako kancelaria biegłego rewidenta oraz biuro rachunkowe oferujemy m. in.: usługi badania sprawozdań finansowych, prowadzenie ksiąg handlowych i podatkowych, sporządzamy przeglądy finansowe, wyceny przedsiębiorstw, audyty due-diligence.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad
- organizowanie wyjazdów służbowych
- zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego
- administrowanie korespondencją
- przygotowywanie ofert oraz umów
- współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość obsługi Pakietu Office (szczególnie: Word, Excel)
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
- asertywność
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
- dyspozycyjność
Oferujemy
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.